Παρασκευή, 17 Οκτωβρίου 2014

Απαλλαγείτε από την αϋπνία

Για να έχετε έναν ήρεμο ύπνο διώξτε το stress

Απλές συμβουλές που θα σας απαλλάξουν από την αϋπνία


Η μουσική ηρεμεί
Πολλές φορές οι σκέψεις και οι σκοτούρες της ημέρας που πέρασε αλλά και της ημέρας που έρχεται κατακλύζουν το μυαλό μας και δεν μας αφήνουν να χαλαρώσουμε και να κοιμηθούμε. Ένας αποτελεσματικός τρόπος για καλύτερο ύπνο είναι να ακούσουμε χαλαρωτική μουσική πριν κοιμηθούμε. Η απαλή μουσική έχει θεραπευτικές ιδιότητες και βοηθά στην απελευθέρωση ενδορφινών, που είναι οι ορμόνες της ευφορίας και δρουν σαν φυσικά ηρεμιστικά. Κατάλληλες γι’ αυτό το σκοπό είναι οι απαλές ρυθμικές μελωδίες.

Πιείτε γάλα ή χαμομήλι 
Ένα παλιό και αποτελεσματικό μυστικό είναι να πιείτε ένα ζεστό φλιτζάνι χαμομήλι ή γάλα, το οποίο θα σας βοηθήσει να χαλαρώσετε και να κοιμηθείτε. Ιδιαίτερα το γάλα, το οποίο περιέχει τρυπτοφάνη, ουσία που βοηθάει στην ρύθμιση του ύπνου, μπορεί να αποδειχτεί το καλύτερο… υπνωτικό. Για να ενισχύσετε αυτή την δράση βράστε δυο κουταλάκια σπόρους από μάραθο σε ένα λίτρο γάλα. Σουρώστε και προσθέστε δυο κουταλιές μέλι. Πίνετε ένα φλιτζάνι ζεστό από το ρόφημα, μισή ώρα πριν τον ύπνο.

Κάντε ένα ζεστό μπάνιο
Ένα ζεστό μπάνιο κάνει καλό στο άγχος και στη νευρικότητα. Γεμίστε τη μπανιέρα σας με ζεστό νερό και κατόπιν προσθέστε 20 σταγόνες αιθέριο έλαιο από λεβάντα. Πριν μπείτε στη μπανιέρα αλείψτε τα πόδια, τα γόνατα, το θώρακα και το λαιμό με αιθέριο έλαιο από πορτοκάλι το οποίο έχετε διαλύσει πρώτα σε λίγο νερό. Μπείτε στην μπανιέρα και μείνετε για 15-20 λεπτά.

Μασάζ για χαλάρωση
Το μασάζ αποτελεί ένα ιδανικό μέσο κατά της αϋπνίας, καθώς χαλαρώνει τη μυϊκή ένταση και έχει υπνωτική δράση. Ρίξτε στην παλάμη των χεριών 2 σταγόνες από αιθέριο έλαιο ylang ylang ή τριαντάφυλλο ή σάνδαλο. Ξαπλώστε στο κρεβάτι και ακουμπήστε τα χέρια στο στομάχι και, ενώ παίρνετε βαθιές ανάσες πιέζοντας ελαφρά τα χέρια, τα κατεβάζετε αργά-αργά προς την κοιλιά (κάτω από τον αφαλό βρίσκεται το σημείο των εντάσεων). Κατόπιν εκπνέοντας αργά-αργά επαναφέρετε τα χέρια προς το στομάχι. Επαναλάβετε πέντε φορές. 

Δυο σταγόνες λεβάντα 
στο μαξιλάρι σας
Αν θέλετε να κάνετε το μαξιλάρι σας τον πιο πιστό φίλο στον ύπνο σας ρίξτε δυο σταγόνες αιθέριο έλαιο από λεβάντα σε ένα πανάκι και βάλτε το κάτω από το μαξιλάρι. Τα άνθη και τα φύλλα του αναδύουν ένα άρωμα με χαλαρωτικές και καταπραϋντικές ιδιότητες.

Από το θησαυρό των βοτάνων
Πλήθος βοτάνων με ηρεμιστικές και χαλαρωτικές ιδιότητες μπορούν να κάνουν τη συμβολή της φύσης στην καταπολέμηση της αϋπνίας εξίσου πολύτιμη. Εσείς δεν έχετε παρά να επισκεφτείτε κάποιο εξειδικευμένο φαρμακείο ή κατάστημα υγιεινών τροφών για να συγκεντρώσετε τα υλικά σας.

Δοκιμάστε ένα ‘‘υπνωτικό ρόφημα’’
Φτιάξτε ένα μίγμα με 20 σταγόνες βάμμα από μελισσόχορτο, 10 σταγόνες αιθέριο έλαιο βαλεριάνας και 10 σταγόνες βάμμα από μέντα. Μισή ώρα πριν τον ύπνο, ρίχνετε 10-15 σταγόνες σε μια κουταλιά μέλι και την αφήνετε να λιώσει στο στόμα.

Αψεφήματα από μελισσόχορτο 
και βαλεριάνα
Μελισσόχορτο: Μουλιάζετε για 10 λεπτά, σε ½ του λίτρου ζεστό νερό, 3 κουταλάκια ψιλοκομμένα φύλλα από μελισσόχορτο. Σουρώνετε και πίνετε ένα φλιτζάνι την ημέρα επί μια βδομάδα, προσθέτοντας ένα κουταλάκι μέλι.
Βαλεριάνα: Μουλιάζετε για 10-12 ώρες σε 1 λίτρο κρύο νερό, 8 κουταλάκια ψιλοκομμένη ρίζα βαλεριάνας. Σουρώνετε και βράζετε για 15-20 λεπτά. Σουρώστε και πάλι και πίνετε δυο φλιτζάνια την ημέρα.

πηγη: Ygeia-Evexia

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...